Obchodní podmínky

  1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
    Provozovatelem internetového obchodu je firma Services 4U s.r.o. se sídlem Kovářov 62, 538 07 Bojanov, IČ: 28809050, DIČ: CZ28809050. Firma je zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 28516. Zboží je prodáváno provozovatelem internetového obchodu a je účtováno včetně DPH v platné výši. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje tyto Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
     
  2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
    Elektronický obchod funguje nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
    Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká odesláním zboží kupujícímu. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt, nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Všechny objednávky jsou pro kupujícího závazné a lze je stornovat pouze v případě, že ještě nebyly expedovány. Expedované objednávky je kupující povinen převzít a zaplatit, pokud zboží nepřevezme, má prodávající nárok na náhradu škody vzniklé na přepravném a zároveň úhradu smluvní pokuty ve výši 500,-Kč.
     
  3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
    Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
     
  4. DOPRAVNÉ A BALNÉ
    Objednané zboží zasíláme prostřednictvím těchto dopravců a jejich smluvních partnerů: Česká pošta, PPL. Cena dopravného a balného se odvíjí od velikosti a hmotnosti zásilky. V případě objednávky nestandardního množství, objemného nebo těžkého zboží je cena dopravy kalkulována individuálně a zaslána kupujícímu ke schválení před odesláním zboží. Změna ceny bude individuálně konzultována s kupujícím. Běžně lze přepravovat balíky do maximální hmotnosti 15 kg (ČP - Balíkovna), 30 kg (ČP - Balík do ruky), resp. 31,5 kg (PPL). Zboží doručujeme pouze na území ČR, popř. na Slovensko. Základní ceník dopravného najdete v sekci "Doprava"
  1. PLATBA
    Platba za zboží je možná:
     – v hotovosti (osobní odběr),
     – bankovním převodem (platba předem),
      dobírkou.
      
  2. OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ
    Osobní odběr zboží je možný v provozovně (V Hliníkách 634, Chrudim) pouze po předchozí telefonické dohodě. Před vyzvednutím zboží vyčkejte na e-mail s informací, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
     
  3. DODACÍ LHŮTA
    Zboží skladem je obvykle expedováno následující pracovní den od objednání. Dostupnost zboží, které je označeno skladem u dodavatele bude odesláno co nejdříve po naskladnění, o termínu bude zákazník informován. Zboží „na dotaz“ je možné objednat pouze po dohodě s prodávajícím. Zboží označené jako nedostupné již nelze objednat = v případě objednání takto označeného zboží bude objednávka stornována. Stavy skladu jsou pouze orientační. V případě objednání většího množství zboží se může dodací lhůta prodloužit. Dodací lhůty od našich dodavatelů nejsme schopni ovlivnit. Lhůta pro doručování balíků je v rámci ČR zpravidla následující pracovní den od odeslání. U balíků na Slovensko je lhůta pro doručení obvykle 2-3 pracovní dny po datu odeslání. 
     
  4. VÝMĚNA ZBOŽÍ
    V případě potřeby Vám nové, nepoužité a nepoškozené zboží po dohodě vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat balíkem (ne na dobírku) na adresu pro příjem vratek - Ladislav Moučka ml., Čs.Armády 218, 53701 Chrudim s průvodním dopisem. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
     
  5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující (spotřebitel) v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě kupující (spotřebitel) kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu za zboží a částku odpovídající nejlevnějšímu druhu přepravy v nabídce ve lhůtě 14 dnů od vrácení zboží (odstoupení od smlouvy). Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
     
  6. REKLAMACE A ZÁRUKA
    Na veškeré nové zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. U použitého zboží se záruka zkracuje na dobu 12 měsíců, objednáním použitého zboží s tímto zákazník souhlasí. Případné reklamace vyřídíme v co nejkratším možném termínu, zpravidla do 30 dnů. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Poškozenou převzatou zásilku reklamuje kupující u přepravce.
     
  7. PHE
    Poplatky za recyklaci elektrozařízení jsou zahrnuty v ceně.
     
  8. Foto přiřazené k nepoužitému zboží je ilustrační a může se lišit od skutečnosti, foto u použitého zboží je vždy skutečné zboží, které zákazník objednává.
    I přes maximální snahu o přesnost popisů a uvádění technických parametrů jsou případné chyby v popisu vyhrazeny.
     
  9. Uvedené ceny jsou vždy za jednotku ks, m, kg pokud není uvedeno jinak.



Záruka nemusí být uznána zejména v případě:

  • vady vzniklé běžným používáním (opotřebením),
  • nesprávným použitím výrobku,
  • nesprávným skladováním.


Postup při reklamaci:

  • informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně,
  • zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu,
  • do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Prohlášení o ochraně osobních údajů
Vaše osobní údaje poskytnuté nám při používání tohoto e-shopu jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou (zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů) a jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci s Vámi. Kupující souhlasí s předáním svých osobních a kontaktních údajů (e-mail, telefon) dopravci zásilky.